Saturday, June 26, 2010

Leapșa

Am primit o leapșă de la last gardian.
1. Zi ceva despre tine, gen cum te cheama, cati ani ai etc!
Mă numesc Colțunaș Însiropat și încă n-am expirat.

2.Ai porecle ? Care?
Nu, dar mi-ar plăcea să mi se spună Dog... îh pardon asta... God. Câteodată le confund. :))

3.O melodie trista, una perfecta si alte 3 care iti plac cel mai mult!
Cea trista:This woman's work-Kate Bush….Cea perfecta:Spark-Tori Amos…Alte trei:Caught a lite Sneeze-Tori Amos, Closer-Kings of Leon și White Shadows-Coldplay

4. Ai animal de casa?
Nope... am avut un ștrumfic negru, the perfect dog of all times and places, ruler of the universe.

5.Daca ai avea un serial TV, cum s-ar numi!
The last hedgehog standing... și ar fi o poveste plină de povețe de care nimeni n-are nevoie, dar la care toți ar rămâne hipnotizați doar pentru că ar fi cel mai tare desen animat ever, producție aricească venită din puțul gândirii anesciene. :p

6.Primul citat care iti vine in minte.NU trisa…fara Google!
"Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get".

7.Desenul animat preferat din copilarie.
Nu zaietz pagadi.

8. Iti place inghetata?
Ja, ja... mai ales cea de ciocolată. E bună rău sau mai precis e bună bine. :D

9. Ce alt nume ti-ar placea sa ai daca ai putea?
Chupa Chups?! =))

10. Zi-mi un banc!
O focă înota prin apă. Înnoată ea ce-noată, apoi scoate capul la suprafață și zice:
Hey you
Apoi continuă ea să înnoate un timp, scoate capul la suprafață și spune:
Who me?

Dau leapșa mai departe lu' cakeinmyear, coloritze, life in the interesting lane, colouredsounds și econotes.

5 comments:

ichigo said...

:)) ....supeeer fuuuny....nu mai puteam de ras cand am citit raspunsurile tale....pline de talc... :))
tine-o tot asa...you rule all za world... :P

Ana said...

'Pline de talc'??? ... pt bebei cu poponetze iritate? :))
Mercic. ;)
I do rule all za world... I took control over it from Pinky and the Brain. hihi.

luma said...

merci mult!
pun acusi pe blog, scuze ca n-am avut si n-am inca timp!

Ana said...

Stai linistita. E ok. Scrii cand poti, ca nu arde... casa. ;))

ichigo said...

da da....and i will fallow you....dark lady of light :)))))